Tuesday, March 30, 2010

Inceput...


Pentru k am nevoie sa iti vorbesc, am creat acest blog..special pentru TINE..stiu k intr-o zi il vei citi.
Scriu fericita pentru k stiu k nu mai este mult si vei fi cu mine. Dumnezeu te va aduce in viata mea.
Astept..astept in tacere voia Lui pentru noi. Stiu k acolo unde esti te gandesti la mine si astepti..astepti k El sa te trimita la mine.
Imi este dor de tine...e ciudat..chiar dak nu stiu cine esti, iti simt lipsa. Am fost creata special pentru tine. Pentru a fi ajutorul tau potrivit. Ma rog si astept, e sigurul lucru pe care il pot face. El stie cand si cum va fi intalnirea noastra. El a scris deja povestea noastra de dragoste.
Timpul in care sunt fara tine e timpul in care EL ma pregateste pentru tine. Pentru a fi ceea ce tu ai nevoie.
E tarziu, am vrut doar sa iti scriu cateva cuvinte inainte sa dorm, sa stii k ma gandesc la tine..si te iubesc!

No comments:

Post a Comment