Monday, January 3, 2011

December, 27, 2010

(Ziua lui Nicoooooooooooo!!!! Cea mai scumpa sora din lume! - nu uita sa o feliciti !!! ;) )

Azi am fost putin ocupata, Jessica e cu mine, in ultimul timp am avut grija de ea.. Domnul ma pregateste pentru copiii nostri :) nu va fi usor, dar merita efortul, sunt sigura. Ma gandesc la lucrurile care mi se intampla, toate astea sunt pentru a ma pregati pentru viata cu tine!!! :D Intr-un timp eram trista pentru k nu se intampla "nimic" in viata mea..dar, alegeam sa nu vad ceea ce mi se intampla, sa ma plang intr-una, in loc sa fac ceva, nu puteam aprecia ceea ce am, nu ceea ce imi lipseste, si sa fiu multumita, dar Domnul a avut grija sa imi arate voia Lui, cum vrea El sa fiu..ceea ce face El pentru mine :) imi doresc tare mult ca si tu sa experimentezi o relatie la fel de frumoasa cu El :) e asa de bine cand El te invata ce trebuie sa faci, cum sa privesti viata...sunt multumitoare pentru k stiu k El te pregateste pentru mine :) si ma rog sa fiu ceea ce tu ai nevoie :) stiu k El ma face ajutorul tau potrivit! :)

No comments:

Post a Comment