Tuesday, February 8, 2011

Iubitul inimii mele...

 EL este motivul pentru care  am renuntat la mine. Nu mai traiesc eu, El traieste in mine. E Cel pentru care renunt in fiecare clipa la ceea ce sunt, e Cel pentru care lupt impotriva dorintelor mele.
  Tu esti cel care, desi nu esti dator sa ma iubesti, pentru mine, ai renuntat la locul Tau in cer si ai venit pe pamant. Nu Te-ai conformat sa privesti doar de undeva, de departe ceea ce traiesc eu, Te-ai facut parte din lumea mea pentru a ma intelege. Esti Cel care ma surprinde tot mai mult prin modul in care Iti arati afectiunea si dragostea fata de mine...Cand esti cu mine, nu ma simt vulnerabila (pot totul prin Tine). Nimic nu imi poate sta in cale pentru a lupta (impreuna cu Tine)pentru visul ce l-ai pus in inima mea...
  Mi-ai scris cele mai frumoase scrisori de dragoste..mi-ai lasat cele mai frumoase carti, din care sa invat ceea ce Iti place, pentru a deveni o femeie dupa inima TA. Ai pus in mine maretia cerului. Mi-ai daruit un cer plin de stele si campuri de flori...esti prietenul meu cel mai bun! Tu esti cu mine chiar si atunci cand sunt insuportabila, cand sunt greu de iubit, cand uit de Tine..TU nu te saturi de mine. Sorbesti fiecare cuvant pe care il spun, de parca ar fi cel mai important cuvant spus vreodata. Chiar si atunci cand toti ceilalti ma parasesc, Tu esti cu mine. Cand imi pierd nadejdea, Tu ma incurajezi. Pentru a te percepe mai bine, ai pus in viata mea oameni in care Tu locuiesti...ei ma ajuta sa te vad asa cum esti, si sa te iubesc mai mult in fiecare zi..
  Iti multumesc pentru ca ai venit in lumea mea, pentru a da sens vietii mele!
                                                                  Te iubesc!!!

2 comments: