Monday, April 5, 2010

Azi...


...Unde sunt??? Nici eu nu stiu..stiu doar k azi e ziua in care sunt trista..:( stiu EL e intotdeauna cu mine, si nu ar trebui sa ma simt asa, cand EL mi-a promis atatea lucruri minunate!!! Intristarea nu ar trebui sa ma copleseasca...dar sunt slaba, si de multe ori nu reusesc sa imi scot din minte anumite amintiri, vise neimplinite...zambete...imbratisari..
Azi, mai mult ca oricand, vreau sa simt imbratisarea LUI...vreau sa ma simt in siguranta langa EL...am nevoie sa simt mangaierea LUI calda.. EL e singurul care poate face din ziua insorita de primavara o zi minunata, o zi speciala..in care sa zambesc din adancul inimii, in care sa le pot arata celor din jur iubirea LUI..azi, am nevoie de EL..sa umple golul din inima mea..sa stearga lacrimile care sunt pe cale sa izbucneasca din ochii mei..Stiu k lacrimile mele- diamante pretioase pentru EL- sunt importante..stiu k EL le pastreaza, pentru k intr-o zi sa imi faca o podoaba frumoasa din ele..stiu k la EL sunt in siguranta..stiu k niciodata nu ma va lasa nemangaiata...stiu k intotdeauna are un cuvant de incurajare pentru mine...si..chiar daca sunt trista, zambesc, printre lacrimi, pentru k stiu k EL nu ma lasa niciodata singura..
El, e iubitul inimii, dorul sufletului meu...cred k sufletul meu are nevoie de odihna in EL..se poate k sufletul meu sa fie foarte obosit..dupa un an plin..in care odihna in EL nu a fost o prioritate...ma rog k anul in care tocmai am intrat, sa fie un an plin de EL, plin de iubirea LUI..un an in care sa ii arat mai mult k IL iubesc..un an in care sa fie EL centrul vietii mele..un an SPECIAL PENTRU EL!!!

No comments:

Post a Comment